Pudding pełen witamin

PicsArt 08 28 07.49.00 - Pudding pełen witamin

Wczorajsza całodzienna praca przy komputerze sprawiła, że dziś mój umysł chciał odpocząć w kuchni, gdzie przez pół dnia wymyślałam, kombinowałam i…odpoczywałam 🙂

 

Gotowanie jest dla mnie pewnego rodzaju terapią. Uwielbiam to robić. A jeszcze bardziej lubię się dzielić z wami moimi pomysłami na zdrowe jedzenie.
A co dziś dla was przygotowałam? Idealny deser na upalne dni. Pyszny pudding z dynią i nasionami chia. Jest prosty
w przygotowaniu, smaczny i przede wszystkim pełny zdrowych składników odżywczych.
Gotowi, do działania w kuchni ? No to startujemy.
Składniki:

 

  • 3 łyżki stołowe nasion chia
  • mleko kokosowe 100 ml
  • 1 brzoskwinia
  • 1 banan
  • ugotowana dynia (100-150g)
 
Przygotowanie:
  • nasiona chia zalej mlekiem kokosowym i poczekaj aż napęcznieją
  • dynię obierz, zetrzyj na tarce i pruż 15 minut (możesz dolać wody) – jak masa stanie się w miarę jednolitą konsystencją odstaw do ostygnięcia
  • owoce umyj i pokrój
  • Jak wszystkie składniki będą gotowe – na dnie połóż łyżkę nasion i przekładaj owocami i dynią na przemian.
  • Możesz wykorzystać inne owoce, które masz w kuchni – jabłko, gruszka czy winogrona
  • Pudding podajemy na zimno

20160828 191336 1 - Pudding pełen witamin

Smacznego 🙂

Dziś krótko i na temat abyście mieli czas na przetestowanie przepisu 🙂

 

 

 

 

 

 

 


Powrót

Dodaj komentarz